Pagina's

woensdag 17 november 2010

Sinterklaasfreubelen

Gisteren had ik echt enorme freubelzin. Rara, hoe zou dat nou komen? ;-) Voor www.freubelweb.nl doe ik zoveel leuke ideeën op dat ik het bijna niet kan bijhouden. Ook de patronen en werkwijzen die ik heb gevonden om leuke Sinterklaas-versieringen te knutselen vind ik helemaal het einde. De gehaakte Sint en Piet bijvoorbeeld, of de Sint-krans... echt zo leuk.













Maar gisteren ben ik aan de slag gegaan met de Sint-silhouette uit Ariadne at Home. Volgens de werkwijze had ik hiervoor eigenlijk een schildersdoek, verf en lint nodig, maar met een fotolijst en Sinterklaas inpakpapier kwam ik ook goed - en sneller en makkelijker - uit de voeten. Freubeltip dus voor degenen die hem ook willen maken. Vanavond ga ik denk ik de Piet-silhouette maar eens maken of... zal ik toch een Sint&Piet-slinger gaan maken??? Ook leuk! ;-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten